چندمتن کوتاه عاشقانه2
دخترایرونی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
تنها درخت جزیره
تفریحی
اشپزي ايراني
جالب انگیز
جوانان ایرانی
شماره ي دختر وپسر ايراني
دانلودیاب
سیدبهنام حسینی
pink-house
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترایرونی و آدرس honyasali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
هانیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:17 :: نويسنده : هانیه

خـــدايـــا اين روزا تموم که شد،
ميام ميزنم رو شونت!
ميگم:جنبه رو حال کردي..؟؟


بــــانو "حـــــوا " .... تو مگر سيب را پوست کندي خوردي ؟؟؟
که دنيا اينگونه پوست ما را ميکند!! ...


اين روزها هرکي منو ميبينه ميگه:واااي
خوش به حالت چقدر لاغر شدي.
رمز موفقيتت چي بوده؟
من فقط لبخند ميزنم
و تو دلم ميگم:سالها بازيچه شدن.....!


بعضي‌چيزها دستِ خودم نيست ...
مثلا دستاش...


ديشــب کــه خــوابـتــ را ديــدم تــو مــرا بــوسيــدي
از ديشـــب هـــر شــب
دور و بـــر قــرص هــاي خـــوابـــ ميپـلـکـــم
تـــا شــايـد...
تـــا شــايـد...
خــوابـتــ را ببينــــم
" خـــــوابــ هـــاي غيـــر مجـــاز "....!


بگذار آب شود
يخ قلبي که با
هووووووووووي تو
منجمد شد


هـرچـه طـولانـي تـر.... بـهـتـر....
مـسـيـر راه را مـيـگـويـم....
وقـتـي کـه تـو بـاشـي در کـنـارم....


پزشک توصيه کرده است بيش از پنج دقيقه لبانم را در لبانت رها نکنم
و بيش از يک دقيقه خود را در معرض آفتاب سوزان سينه ات قرار ندهم
پس لطفا
بيش از اين
ديگر مرا وابسته نکن .......!


يه وقت به سرت نزند! که شعرهايم را بتکاني…
چرا که رسوا خواهم شد…!
و همه خواهند ديد!!
لحظه لحظه تو را” ميان واژه هايم!!!…



شبيه کسي شده ام
که پشت دود سيگارش
با خود مي گويد :
بايد ترک کنم !
سيگار را ،
خانـــه را ،
زندگي را ،
و باز پُــکــي ديگر مي زند



مــَــــــن...
شيفتـــــــه ي آن بوســـه ي
هول هولــَـــــکي ام
کـــِـه
ديرت شده اما
از خِــيــــــــرَش نمي گـُـــــــذري

شـــــايد اين حس خفقان تنهايي را با قطــــــرات بــــــاران قسمت كنم ....


خدا خير بدهد کفش هاي بندي را...
که رفتنت را...
که رفتنم را...
به تاخير مي اندازد...


من حرفهاي زيادي براي گفتن دارم ...
چشـمـهايم را ورق بــزن
.
.
.حرفـهاي ناگفته ام را خــودت بخوان.....


لب هايت
بوي ِ سيب ميدهـد
ميخـواهي آدمـــــم کني ؟!!!!!!


وقتي دست فشرديم و قول داديم ..فقط دست تو مــــــــردانه بود و قول من . . . !


سر راه که ميروي،
"من" را هم جمع کن پشت در بگذار . . .
شکسته ام


نظرات شما عزیزان:

behnamhoseyni
ساعت21:56---16 ارديبهشت 1391
نبینم غمتو دخمل عمو
چی شده مگه؟احتیاجی به خشونت هست؟


دستانت را به دستانم بده


behnamhoseyni
ساعت20:45---16 ارديبهشت 1391
سلام!!!خوفی دخمل عمو؟
حقیقت تلخ است!!!
انصافا دروغ گفتم؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: